В Україні з’явиться ТАКСІ для людей. На ринок України виходить компанія «DYLYVER», яка зареєстрована в Англії.

Днями у Києві зібралася розширена Рада Професійної спілки таксистів України (ПТСУ). Профспілковці та керівники служб ТАКСІ приїхали з багатьох міст і областей України. На захід таксистів також завітали представники бізнесу, зокрема, різноманітних супутніх сервісів і послуг, а наприкінці ради виступив з презентацією директор по країнах Східної Європи глобальної мультисервісної платформи «DYLYVER» Сергій Опря.

В Україні, попри те, що надаються послуги ТАКСІ, як такого ринку таксі немає. Цього сумного висновку дійшли учасники Ради Профспілки таксистів України. Ця закономірність відбивається на якості відповідних послуг. Пасажири не почуваються захищеними, їхнє життя і здоров’я не є у безпеці під час поїздки.

Про ринок без ринку розгорнулася жвава дискусія на заході.

У деяких регіонах ТАКСІ вже конкурує по цінах з маршрутками. Над цим побивалися профспілковці із західного регіону України – зі Львова та Львівщини.

Низькі тарифи, а значить неможливість підтримувати в гарному стані парк автомашин тощо зумовлені тим, що на ринку, як висловилися учасники заходу, «паразитує» одна китайська компанія. При чому, в інших країнах ця компанія таксі поводить себе більш цивілізовано. А в Україні, що називається, знищує ринок,  обвалюючи ціни.

Річ у тім, що ця китайська компанія (також є інвестором у дві міжнародні таксі-компанії, що вже представлені в Україні, а саме Bolt та Uber) має потужний маркетинговий, себто демпінговий, бюджет. Отже, є гроші на обвалення українського ринку. Натомість, після обвалу і розорення вітчизняних ТАКСІ, ціни будуть швидко підняті, як це вже було за кордоном.

Загалом же, на думку голови Професійної спілки таксистів України Василя Попика, головною причиною проблем на ринку ТАКСІ є відсутність адекватного закону, який би захищав водіїв, керівників служб та підприємств, а також гарантував права пасажирам.

На цьому того дня неодноразово наголошував головуючий та інші учасники розширеної Ради профспілки таксистів України.

Впродовж другої частини заходу тривали презентації. Найбільш цікавою серед них була презентація можливостей платформи DYLYVER, про що розповів її офіційний представник в Україні — Сергій Опря.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2882000452127670&id=100009532301081

Пан Сергій для вивчення реального стану речей у таксі-сфері певний час працював водієм таксі різних агрегаторів в Україні, тому вивчив і знає цей бізнес, що називається із середини. І як водій, і як пасажир.

Сергій Опря: «Не нормально, коли таксист не може вчасно поїсти«.

На думку Сергія Опрі, це не нормально, коли в деяких компаніях таксист навіть вчасно не може сходити в туалет, поїсти. Звідси низка професійних захворювань водіїв таксі.

Це при тому, що психологічне навантаження на водія є більшим, ніж навантаження на пілота літака.

За таких умов і пасажири не є захищеними під час поїздки, та й сервіс під час таких перевезень є далеким від ідеалу.

По завершенні презентацій та підсумовуючи проведення розширеної Ради, було підписано Меморандум про співпрацю та партнерство між Професійною спілкою таксистів України (ПСТУ) та компанією DYLYVER LLP ( dylyver.com ).

vyboranema.in.ua

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Яндекс.Метрика